תחרות כרמל - התחרות לקולנוע בינלאומי 2016

 חבר השופטים:

אנדרי פלאחוב - מבקר קולנוע והיסטוריון, בעל טור בעיתון היומי הרוסי המוביל "קומרסאנט". פלאחוב כיהן כנשיא איגוד המבקרים פיפרסקי בשנים 2005-2010 וכיום הוא נשיא של כבוד. הוא למד הנדסה ומתמטיקה באוניברסיטת לביב שבאוקראינה והמשיך ללימודי היסטוריה של הקולנוע ועיתונאות באוניברסיטה לקולנוע ע"ש סרגיי גרסימוב במוסקבה, שם כתב דוקטורט על לוקינו ויסקונטי והקולנוע האיטלקי. במהלך הפרסטרויקה היה מזכיר איגוד יוצרי הקולנוע וראש הוועדה שהפיצה יותר מ-200 סרטים שהוחרמו על ידי הצנזורה. פלאחוב כיהן כיועץ ושופט בפסטיבלים בינלאומיים רבים וכתב מספר ספרים בנושא קולנוע.

יהודית קציר - ילידת חיפה, תושבת תל אביב, בוגרת החוגים לקולנוע ולספרות באוניברסיטת תל אביב. החלה לפרסם מיצירותיה בסוף שנות ה-80. פרסמה ארבעה קבצי סיפורים, שלושה רומנים, שלושה ספרי ילדים ומחזה לתיאטרון הקאמרי. ספריה תורגמו ל-13 שפות. הסיפור "שלאפשטונדה" עובד לסרט "סודות משפחה" בבימוי ניצה גונן. יהודית קציר זכתה בפרסים רבים, ביניהם פרס ראש הממשלה ע"ש לוי אשכול (פעמיים), פרס "ויצ"ו צרפת" ופרס היצירה הציונית. ספרה האחרון, "צילה", נכלל ברשימה הקצרה לפרס ספיר.


אמנון זלאיט - אחד הצלמים המוערכים והפעילים בארץ, בוגר בית הספר לקולנוע 'בית צבי'. בין הסרטים העלילתיים שצילם "סיפורי תל אביב" של איילת מנחמי ו"חסד מופלא" של עמוס גוטמן - שניהם זוכי פרס עדשת הזהב, "לילסדה" של שמי זרחין, "זוהר" של ערן ריקליס, "נשים" של משה מזרחי, "צומת וולקן" של ערן ריקליס, "מחילות"  של אודי אלוני, "זינוק בעליה” של אורן שטרן, "ציפורי חול" של אמיר וולף ו"ג'נקשן 48" של אודי אלוני.


הסרטים המשתתפים בתחרות:

לא נמצאו פריטים לתצוגה