תחרות קולנוע ישראלי קצר 2017

תחרות קולנוע ישראלי קצר - חבר השופטים

רוני אורן – במאי אנימציה ומאייר , יוצר ומשחק בפלסטלינה למעלה מארבעים שנה.  יצר בין השאר את הסדרות  "משלי שועלים", "אגדות המלך שלמה" ו"ארנב עכשיו". סרטיו הוקרנו ביותר משמונים תחנות טלוויזיה בעולם, כוללBBC , ערוץ 4 הבריטי,CBS, ABC וערוץ וולט דיסני העולמי.שימש כראש היחידה לאנימציה וראש המחלקה לאמנויות המסך בבצלאל ומשמש כפרופסור לאנימציה.

מרט פרחומובסקי – יוצר ויזם בתחומי הקולנוע והתאטרון. יחד עם אביטל בקרמן יצר את מאגר העדויות של הקולנוע הישראלי, פרויקט ניו מדיה תיעודי רחב יריעה, הכולל נכון להיום כשלוש מאות שעות של ראיונות עומק עם חלוצי תעשיית הקולנוע הישראלית. זכה ב"פרס אמנות הקולנוע" מטעם משרד התרבות עבור יצירת הפרויקט. נמנה עם מקימי אתר ספר הקולנוע הישראלי של משרד התרבות, הגרסה המקומית ל-IMDB, ומשמש כמנהל תוכן וכמפיק ראשי של הפרויקט. במקביל ביים שורה של הפקות תיאטרון על הבמות הבולטות של התאטרון האלטרנטיבי בישראל, ביניהן תמונע, פסטיבל עכו, יידישפיל ועוד.

וידי בילו – בוגרת החוג לצילום במכללת הדסה ירושלים ולימודי קולנוע בבית צבי. סרטההראשון, "קרוב לבית", זכה בפרס ה-CICAE בפסטיבל ברלין 2006, ובפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים 2005. בנוסף הוא הוצג בפסטיבל טרייבקה, בלונדון, במיאמי ובמקומות רבים אחרים ברחבי העולם. סרטה השני, "סוף עידן התמימות", יצא לאקרניםב-2014. יוצרת בעלת ניסיון עשיר בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה הישראלית כבמאית, תסריטאית ועורכת. כיום משמשת כמנטורית מלווה בחממות קולנוע שונות, כעורכת תסריטים וכלקטורית בקרנות קולנוע שונות.

הסרטים המשתתפים בתחרות:

לא נמצאו פריטים לתצוגה