בין יהדות לישראליות

בין יהדות לישראליות - חבר השופטים

הלן שומן - עיתונאית וסופרת. שומן היא הכתבת של המהדורה הצרפתית של הג'רוזלם פוסט ומנחה תכניות רדיו בנושא קולנוע בפריס. כסופרת פרסמה מספר ספרים, ביניהם מילון על הקולנוע הישראלי וסיפור מרגש על סבה באושוויץ בשם "אל תאמר לעולם לא". משמשת כנשיאת פסטיבל הסרטים הישראלי בפריס.

 

לואיס גוטמן – החל את דרכו שחקן, במאי ומורה לדרמה בבית הספר הלאומי למשחק של ארגנטינה. במקביל שימש כמנהל קריאטיב עבור סוכנויות פרסום רבות וביים פרסומות לטלוויזיה. שימש כחלק מצוות ההפקה האמנותית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי של מאר דל פלאטה בארגנטינה, והרכיב את תכניות התחרות הרשמית. באוקטובר 2003 ייסד את פסטיבל הסרטים היהודי הבינלאומי של ארגנטינה, FICJA, ומאז כבר הספיק לנהל 14 מהדורות שלו. 

ריקי שלח – מפיק. פעילותו בתחום הקולנוע החלה בתחילת שנות השבעים לאחר שסיים לימודי טלוויזיה בניו יורק. בשנים האחרונות הוא מפיק בעיקר סרטים היסטוריים-עלילתיים וסרטי טלוויזיה על אירועים מכוננים בהיסטוריה המודרנית של מדינת ישראל, כולל "האיש שניסה למנוע מלחמה" ו"טוביאנסקי". שלח הוא המייסד ויושב הראש הראשון של האקדמיה הישראלית לקולנוע, מוסד מפואר החוגג מדי שנה את איכויותיו המתחדשות של הקולנוע הישראלי.

הסרטים המשתתפים בתחרות:

לא נמצאו פריטים לתצוגה