תחרות קולנוע ישראלי קצר 2018

תחרות קולנוע ישראלי קצר - חבר השופטים

שוקי פרידמן – עומד בראש חברת שוקי פרידמן הפקות, הפעילה משנת 1995 בהפקות קולנוע ישראלי עלילתי, דוקומנטרי וכן בהפקות בינלאומיות. החברה עובדת עם בכירי הבמאים בישראל, ביניהם: עמוס גיתאי ("רכבת קלה בירושלים", "רבין: היום האחרון", "קדוש", "כיפור", "זיכרון דברים" , "עלילה", "הארץ המובטחת"); מייק בורשטיין ("אזימוט"); יגאל בורשטיין ("אצבע אלוהים"); רם לוי ("סכנין, חיי", "עור"); ואבי נשר ("אוריינטל"). בשנת 1986 יזם את הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים והפיק את שלוש המהדורות הראשונות של הפסטיבל.

מרצ'ין מלאטינסקי – מפיק סרטים ומורה. בוגר בית הספר לקולנוע של לודז' במסלול הפקת סרטים. מייסד ומנהל פסטיבל הקולנוע לסטודנטים של לודז'. מתאם בינלאומי של תכנית פיתוח הסרטים "תשוקה לשווק" במשך ארבע שנים. מאז 2015 מלאטינסקי מכהן כסגן המנהל וראש המחלקה ליחסים בינלאומיים של בית הספר לקולנוע של לודז'. כמו כן, הוא מנכ"ל אולפני הסרטים "אינדקס" ומפיק של שלושה סרטי עלילה, כולל "מגדל, יום בהיר" של יגודה זלק, שהוקרן השנה במסגרת הפורום בפסטיבל ברלין.

אופק שמר - אנימטור עצמאי, ואיש אפקטים מיוחדים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. גר ועובד בחיפה. יוצר סרטי אנימציה קצרים יחד עם עדה רימון בנושאים חברתיים ופוליטיים תוך שימוש בטכניקות חומריות ודיגיטליות, ודגש על קשרי סאונד ותמונה. בוגר המחלקה לאמנויות המסך בבצלאל. מלמד קולנוע בבית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים.

הסרטים המשתתפים בתחרות:

לא נמצאו פריטים לתצוגה