תחרות קולנוע ישראלי תיעודי 2016

חבר השופטים:

ארי דוידוביץ׳ - במאי, מפיק ויזם תרבות. סרטו האחרון, ״תרצה אתר: ציפור בחדר״, זוכה ציון לשבח של חבר השופטים בפסטיבל הסרטים חיפה, 2015. בין סרטיו: ״מחכים לגודיק״, ״אלוף העולם שלי״ ו״כל הבקרים השמחים״. הפיק וניהל אמנותית את ״דוקו צ׳אלנג׳ ישראל״, תחרות שנתית ליצירה דוקומנטרית קצרה (2009-2014) ואת פרוייקט הדיגיטל ״יוצרים ברשת״ (2013-2016). יוזם ומפיק שורה של כיתות אמן, סדנאות וסמינרים בתחומי היצירה הקולנועית, בהשתתפות מרצים בעלי שם עולמי כרוברט מקי, איוואנה צ׳בק ואחרים. בוגר אוניברסיטת חיפה בפסיכולוגיה ולימודים כלליים במדעי הרוח, ומוסמך האוניברסיטה העברית בתקשורת המונים.

פול פואט - שזכה מידי IndieWire לתואר "הקולנוען האוסטרי הפוליטי המוביל ו'אלוף הז'אנר", הוא במאי, סופר, פילוסוף, אוצר ועיתונאי. פואט נולד בערב הסעודית וכיום חי עם משפחתו בווינה. לחיפה הוא מגיע עם סרטו התעודי "השיחה שלי עם פלורנס". זהו סרטו התעודי השלישי. כיום הוא עובד על שני פרויקטים – בימוי סרטו העלילתי הארוך הראשון, בהפקת הבמאי האוסטרי הנודע אולריך זיידל וכתיבת ספר ביכורים, רומן מדע בדיוני סאטירי, עבור בית ההוצאה רנדום האוס.

שוש שלם - במאית ומפיקה, שוש שלם היא בעלת MA מאוניברסיטת בר-אילן בספרות השוואתית, בוגרת החוג לתאטרון באוניברסיטת תל אביב, ולמדה גם בביה"ס לדרמה של Uta Hagen בניו יורק וב- School of visual arts בניו יורק. בין סרטיה: "לכודים ברשת" (2013), שהוקרן בפסטיבל סאנדנס; "זבל טוב" (2010), זוכה פרס הסרט התעודי הטוב בפסטיבל שנגחאי ובפסטיבל FICA בברזיל; "פרו ורבו" (2007) ו"מסע אחרון של שתיקה" (2003).


 הסרטים המשתתפים בתחרות:

לא נמצאו פריטים לתצוגה