תחרות כרמל - התחרות לקולנוע בילנאומי 2018

תחרות כרמל – חבר השופטים:

עמית ברויאר - יוצרת ומפיקה אשר מחלקת את זמנה בין קנדה לישראל. היא עוסקת כיום בעיקר במיזמים תיעודיים ודיגיטליים בינלאומיים. בין יצירותיה האחרונות: "שבעת החטאים" על פי שבעה במאים קנדיים מובילים. בשנים האחרונות עוסקת עמית ביצירה דיגיטלית אינטראקטיבית; בין היתר הפיקה את סדרת הרשת "מכתבי אהבה לעתיד" עם חברת קסנופיל הקנדית. כמו כן, עוסקת בהוראה, בהעברת סדנאות וקורסים בתחום התיעודי והדיגיטלי ובשיפוט בתחרויות ופסטיבלים בינלאומיים כדוגמת פסטיבל ברלין, SXSW, הוט-דוקס, דוקאביב ועוד.

אנסלמה דל'אוליוילידת לוס אנג'לס. החלה לעבוד בעולם הקולנוע כשהייתה נערה. עובדת ככותבת דיאלוגים וכמאמנת דיאלוגים, ובין היתר עבדה עבור יוצרים כדוגמת פדריקו פליני, פרנצ'סקו רוזי ומרקו פררי. כפמיניסטית, הייתה בין המקימות של NOW ניו יורק ושל התיאטרון הפמיניסטי החדש. מאז 1996 כותבת טור קולנועי בעיתונות בזמן פסטיבל הסרטים בוונציה. כמו כן, היא מבקרת קבועה בתכנית הטלוויזיה השבועית "צ'ינמטוגרפו".

אמנון זלאייט - אחד הצלמים המוערכים והפעילים בארץ, זלאייט צילם סרטים עלילתיים במגוון רחב של סגנונות, וכן סרטים דוקומנטריים, סדרות טלוויזיה,  פרסומות, ווידאו קליפים. בוגר בית הספר לקולנוע בית צבי, הסרט הראשון שצילם, "עורבים" (1986), זכה בפרס הצילום בתחרות הסרט הקצר. עם הסרטים העלילתיים שצילם ניתן למנות את "סיפורי תל אביב" (1992) של איילת מנחמי ו"חסד מופלא" (1993) של עמוס גוטמן - שניהם זוכי פרס עדשת הזהב, "לילסדה" (1995) של שמי זרחין,"זוהר" של ערן ריקליס, "נשים" (1996) של משה מזרחי, "צומת וולקן" (1999) של ערן ריקליס, "מחילות" (2006) של אודי אלוני,"רוק בקסבה" (2011), יריב הורוביץ, "בלדה לאביב הבוכה" (2011), בני תורתי וכן את הסדרות "רביעיית רן", "עד החתונה" ו"חיים אחרים".

 

הסרטים המשתתפים בתחרות:

לא נמצאו פריטים לתצוגה