תחרות עוגן הזהב - התחרות לקולנוע ים תיכוני 2018

תחרות עוגן הזהב - חבר השופטים

לטיסיה אאידו – שחקנית צרפתייה ממוצא צרפתי ולבנוני. מגלמת את אחת הדמויות הראשיות בסדרת הטלוויזיה "פאודה" ואף  את הדמות הנשית הראשית בסרט "אוויר קדוש" של שאדי סרור – סרט הפתיחה של פסטיבל טרייבקה. לאחרונה שחקה גם בסרטים "תל אביב על האש" של סאמח זועבי (פסטיבל ונציה, 2018) ו"ערבים רוקדים" של ערן ריקליס ובסדרת הטלוויזיה "Yes, I Do", בתפקיד ראשי. זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על השתתפותה בסרט "Fadhma n’Soumer" בפסטיבל הקולנוע פספקו, כמו גם במונטריאול ובאגאדיר.

קלאודיה לוין – מפיקה עצמאית בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה מזה כעשרים שנה. רשימת הסרטים שהפיקה כוללת מגוון רחב של סרטים עטורי פרסים שהגיעו להישגים שונים בארץ ובעולם. ביניהם: "בובות נייר", "מתמורפוזה", "קוראים לי אחלם", "בילעין חביבתי", "גבעות גורל", "שש קומות לגיהינום", "בדרך למעלה", "תפקוד גבוה", "ארבע שנים של לילה" ועוד. לוין היא המייסדת והמנהלת של חברת קלאודיוס פילמס בע"מ, חברת הפקה ישראלית הממוקמת בתל-אביב ומתמחה בסרטי קולנוע וטלוויזיה יצירתיים.  בשנת 2015 ביימה את הסרט "נשמות לוינסקי" שהשתתף בתחרות הישראלית בפסטיבל דוקאביב ובפסטיבלים בחו"ל.

אסף קורמן – עורך ובמאי. סרט הגמר שלו ממכללת מנשר לאמנות, ״מותה של שולה״, הוקרן בפסטיבל קאן 2007, וסרטו הארוך הראשון כבמאי, ״את לי לילה״, הוקרן בפסטיבל קאן 2014. הסרט זכה בפרסים רבים בפסטיבלים ברחבי העולם, ביניהם פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל חיפה באותה שנה. קורמן הוא אחד מעורכי הקולנוע והטלוויזיה העסוקים בישראל. עבודותיו כעורך כוללות את ״מי מפחד מהזאב הרע״ ו״המשגיחים״, וכן את סדרות הטלוויזיה ״איש חשוב מאוד״, ״שבאבניקים״ ו״מטומטמת״.

הסרטים המשתתפים בתחרות:

לא נמצאו פריטים לתצוגה